پریمیوم چیست؟
PREMIUM
پریمیوم چیست؟ معنای لغوی Premium اعلا و برتر است.
هدف و انگیزه تیم پریمیوم پریمیومی شدن است؛ یعنی بهرهمندی همۀ اقشار جامعه و رسیدن به مقصود مطلوب که همان پیشرفت در کسبوکار و ماندگار و بیهمتا شدن، شخص یا مجموعه است.
مهم است در همین ابتدای امر بدانیم که معنی کلمه پریمیوم با کلمه لوکس یا لاکچری که به تازگی بسیار متداول شده است متفاوت است:
Luxury: incomparable top-tier work of art (legacy, scarcity)
Premium: comparable premium value (aiming luxury)
لاکچری (luxury) در فرهنگ فارسی به معنای لوکس، اشرافی، مدرن، مجلل است.
واژه لاکچری که به آن لاکژری یا لاکشری هم میگویند همراه با کالاها و یا خدمات خیلی لوکسی به کار برده میشود که مردم عادی قادر به خریدن آنها نیستند و در واقع لاکچری بودن به معنی زندگی اشرافی است.
اما برای پریمیومی شدن چه باید کرد؟ مانند هر اقدام دیگری در زندگی، برای پریمیوم شدن هم ما به یک زیرساخت نیاز داریم.
پریمیوم چیست؟
در واقع پریمیوم به معنای ارائه خدمات بیشتر نیست بلکه به معنای کیفیت برتر خدمات یا رفتار و عملکرد با تجربهای متفاوت است.
مثلاً در حیطۀ شخصی میتوان گفت همه مردم برنامهریزی یا صحبت میکنند اما یک فرد پریمیومی بهگونهایدیگر و متفاوت انجامش میدهد. همه لباس میپوشند ولی بعضی افراد بیشتر به چشم میآیند.
محصول، شخص یا سازمان پریمیوم لوکس نیست، اما مردم نمیتوانند در مقابل نخریدن آن مقاومت به خرج دهند. (Cant stand not buying it)
با پریمیوم میتوانیم مرحلهبهمرحله به برندی تبدیل میشویم که مردم نمیتوانند در مقابل نخریدن محصولاتمان و گوش دادن به صحبتهای ما و یا حتی مجالست با ما مقاومت داشته باشند. برای پریمیومی شدن با ما همراه باشید.
LIVE PREMIUM AT THE MOMENT NOW
ریسک و عدم قطعیت در فرصت، و تشخیص فرصت
ریسک و عدم قطعیت در فرصت (Knight 1921) میان ریسک و عدم قطعیت تفاوت قایل
-
بازاریابی کارآفرینی (بخش ۲)
اردیبهشت 7, 1396 -
تیم سازی و راهبردهای اثر بخش (پویایی تیم) -قسمت نهم
مرداد 30, 1397 -
نقش GVT در فرهنگ، ارتباطات و تنازعات (قسمت اول)
تیر 31, 1397 -
اختلافات فرهنگی ایران و کره جنوبی طبق ابعاد فرهنگی هافستد
خرداد 13, 1396