پریمیوم اکو در واقع پاسخ گروه مشاورین کسبوکار پریمیوم به نیاز روزافزون خدمات مشاوره تخصصی مدیریت با رویکرد اجرایی است. همکاران ما در دپارتمان پریمیوم اکو تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا بتوانند خدمات در کلاس جهانی را به متقاضیان ارائه کنند.
مدت زمان همکاری در پروژههای گوناگون با توجه به نیازهای پروژه متفاوت است و میتواند از چند روز تا چند ماه و یا بیش از یک سال ادامه پیدا کند. در طی این فرایند مشکلات شناسایی میشوند، راهکارهای مرتبط به صاحب کسبوکار ارائه میگردد و با تأیید مدیران و مشاوره و همراهی تیم مشاورین تا حصول نتیجه در کنار مدیران کسبوکار فرایند ادامه پیدا میکند.
استفاده از سوابق گسترده گروه مشاورین کسبوکار پریمیوم در نزدیک به دو دهه و تلفیق این استانداردهای سطح بالا با توانمندیهای فنی و تکنولوژکی متخصصین دپارتمان پریمیوم اکو سبب رسیدن به سطح بالایی از رضایت در میان دریافتکنندگان خدمات مشاورهای داشته است.
استراتژی را میتوان راه و روش تحقق مأموریتها و اهداف سازمان تلقی کرد، بهگونهای که از این راه سازمان، عوامل خارجی (فرصتها و تهدیدها) وعوامل داخلی (قوتها و ضعفها) را بررسی و شناسایی کرد.
سیستمسازی کسبوکار یکی از مهمترین کارهایی است که باید در کسبوکارها اجرا شود و ما در شرکت اقیانوسآبی همواره این را به مدیرانی که برای مشاوره و آموزش مراجعه میکنند گوشزد میکنیم.
لانچ محصول میتواند شامل محصولاتی باشد که کاملاً نو بوده و برای اولین بار در دسترس بازار قرار میگیرد و یا میتواند شامل محصولات موجود سازمان باشد که به صورت کامل و یا جزئی بازبینی شدهاند و مجدد و با نگاهی نو به بازار عرضه شدهاند.
در دنیای امروز، قابلیت توزیع توسط یک شرکت میتواند یک مزیت رقابتی بزرگ برای شرکتها به حساب آید. اکثر شرکتهای امروز، مشتریان دوردست و بازارهای گستردهتر را هدفگیری میکنند. انتخاب شما چیست؟
در شرکتهای تولیدی، محصول مورد هدف به صورت کالا عرضه میگردد. نقطه مقابل شرکت تولیدی، شرکتهای خدماتی است. موضوعات فعالیت برای تأسیس این نوع شرکتها بسیار زیاد هستند.
اولین مرحله موفقیت ترسیم بیزینس پلن (طرح کسب و کار) است. بیزینس پلن یا طرح تجاری، سندی است که نشان میدهد کسبوکار شما چیست، چگونه کار میکند و چگونه قرار است که موفق شود!
دپارتمان پریمیوم اکو متشکل از گروهی از متخصصین در حوزههای متفاوت و مرتبط با فرایندهای کسبوکار است که تلاش میکنند با درک صحیح از محیط کسبوکار، شناخت گذشته صنعت، نگاه به آینده و استراتژیهای پیشرو، شرایط ویژه بازار ایران و درنظر گرفتن موضوعات تأثیرگذاری همچون عدم قطعیت بر کسبوکارها به رشد مجموعهها کمک کند.