به سبک پریمیومی بودن؛ یعنی روشن کردن DNA موفقیت و رعایت 12 اصل بنیادین به عنوان یک رفتار!
به سبک پریمیوم بودن یعنی؛ برخورداری از DNA مربوطه، برای مثال فردی را در نظر بگیریم که علاقهمند به فعالیت در حوزه مدلینگ باشد. مطمئناً این فرد باید در بدایت امر به توانایی و قابلیت خود توجه داشته باشد پرواضح است که با داشتن 100 کیلوگرم وزن و 150 سانتیمتر قد، امکان ورود به حوزه فعالیت مدلینگ برای چنین فردی ساده نمیباشد، چراکه DNA آن را دارا نمیباشد. برخی از برندها هم همینگونه هستند. DNA خاص بودن و یا بینالمللی شدن را بعد از آرایشهای مربوطه که منظور، روشهای نوین برندینگ و فروش و بازاریابی و استراتژی است را دارند. وقتی میگوییم، میخواهیم با فرش ایرانی، در بازار اروپا طی دو سال آینده، 60 درصد از سهم بازار را داشته باشیم، همگان میگویند: «با چه روشی؟» ولی وقتی میگویم که «با یکی از برندهای سازنده خودروی ایرانی میخواهیم در اروپا حداقل دو سال آینده حداقل دو سال سهم بازار را داشته باشیم »، احتمالاً خندهدار است. اما بدان معنا نیست که فرد یا سازمان فوقالذکر هرگز نمیتواند DNA خود را ارتقا یا تغییر دهد. مهم است بدانیم فرهنگ و شرایط هم میتوانند بر روشن شدن DNA افراد یا سازمانها اثرگذار باشند و موجب تغییر یا اصلاح و همخوانسازی آن با امر مربوطه؛ یعنی یک پریمیومی اصیل شدن گردد.
برای رشد بیشتر و سرعت دادن به پیشرفت در کسبوکار خود میتوانید از مجموعه کتابهای پریمیوم استفاده کنید.