کتاب اسرار مال ها

در مجموعه کتاب های اسرار مال ها (جلد یک) راجع به مال و مراکز خرید بیشتر آشنا می شوید.

ایده ساخت مال ها و مراکز خرید از کجا آمده ؟
طراحی های مختلف آنها به چه منظوری بوده ؟
نقطه ی قوت آنها کجاست؟ و چگونه به اینجا رسیده اند ؟
تفاوت ها و مزیت های رقابتی در مال؟
محل جغرافیایی مال؟
چرا باید مال خریداری کنیم؟

(به دلیل استقبال زیاد شما عزیزان کتاب های پریمیوم در چاپ جدید با طراحی جدید در خدمت شما قرار گرفته
در کتابراز_الماس_آبی یاد میگیریم که پریمیوم شدن و رعایت اصول آن، کاریست که برندهای برتر جهان به انجام آن اهتمام می ورزند.
کتاب ستاره_راهنما با مطالعه این کتاب می توانید با ۷ عامل و راهکار که باعث می شود شما و سازمانتان به مسیر درست و اصلی هدایت شوید. به خوبی آشنا شده و نحوه ی به کار گیری آن را یاد میگیرید.
کتاب کوه_نامرئی در یک کلام مسیر برتری و تعالی سازمانی
شناسایی،تشخیص
توسعه و گسترش موفقیت در یک سازمان است.

خلاصه کتاب اسرار مال ها

هدف کتاب آگاه کردن همه مدیران و دست اندرکاران مدیریت شهری از دمیده شدن روح مال ها و مراکز خرید در چهره شهرنشینی در زندگی مدرن است

هدف بعدی کتاب ارائه متد یا روش جدیدی است از مدیریت ساختمان‌های مراکز مذکور است تا صاحبان فروشگاه ها یا مستاجر آن این مراکز را کمک کند که فقط با کار اصلی خود تمرکز کند

در این کتاب بازار قدیم را تعریف کرده و ساختار ساخت و ساز آن را معرفی نموده به این صورت که تعریف راسته اصلی راسته فرعی دالان سرا یا خان خانبار یا کالنبار قیصریه چهارسو میدان جلوخان را به ما آموزش میدهد

فصل دوم کتاب راجع به ارائه خدمات در مراکز خرید و اجاره محدود زمانی فروشگاه ها تورهای خرید صحبت می‌شود که نشان از این دارد برای ساخت مال باید از قبل برنامه‌ریزی داشته باشید و شاخص‌های معمول را از جمله پاخور ترافیک رفت و آمد بازدیدکنندگان در محل خاص فروشگاه های خدماتی و توسعه خدمات آنها ترافیک فروشگاه های نزدیک به هم بازاریابی داخلی مال مورد بررسی قرار می‌گیرند

کلیدی‌ترین مطلب این کتاب

مزیت رقابتی در مال ها می باشد که عبارت است از استراتژی هزینه و استراتژی تنوع و استراتژی نوآورانه و اثربخشی عملیاتی و هوشمندی استراتژیک و استراتژی رقابتی مبتنی بر فناوری و مزیت رقابتی سازگار با منطق و مزیت اطلاعاتی می باشد تمام راهکارها برای پیاده سازی به منابع سازمانی نیاز دارد

چهار فاکتور اصلی علت حضور خریداران در مراکز خرید عبارت است از ۱ چشم و همچشمی ۲ کنترل مصرف گرایی ۳ باحال و به روز ۴ اصالت

اولین ابزار برای ارتباط یکپارچه بازاریابی و تبلیغات است نکته ای که در تبلیغات مهم است توجه به آگاهی و تصویر سازی است در تبلیغات سعی کنید سناریوی مناسب با هسته اصلی برند ایجاد کنید و این مقوله مرتبط با نام مرکز خرید و شعار نیز هست درباره استفاده از تبلیغات حتماً به STP  مال توجه کنید .

برای تهیه این کتاب می توانید با شماره 09120815155 تماس حاصل نمایید

نویسندگان :

اشکان نیک ورز

@nimakimiaei نیما کیمیایی

مسعود عیوضی @eyvazi373