8 نتیجه از تحقیقدر خصوص گسترش اهداف ارتباطی و الگوهای فروش

الگوهای فروش

1.بخش بندی مشتری بر مبنای سوددهی هر مشتری برای شرکت، خصوصیات جمعیت شناختی، رفتار خرید، کاربرد محصول، سود مورد انتظار ارزش مورد انتظار از محصول، می تواند منتهی به بهبود کارکرد فروش بشود.

2.هدف گیری بازار، مطابقت فعالیت های فروش جهت هر مشتری، کاربرد تاکتیک های مختلف فروش و نیروهای فروش ماهر جهت هر یک از مشتریان هدف و یکسان بودن قومیت فروشنده با مشتری، باعث بهبود کارکرد فروشنده ها استحکام ارتباط آن ها با مشتریان شده است.

3.کاربرد شبکه های فروش گوناگون، باعث بهبود کارکرد فروش بعضی شرکت ها شده است.

الگوهای فروش

4.در استراتژی بازاریابی، مشخص کردن حوزه مناسب، مشخص کردن هدف های بازاریابی جهت بازار. محصولات به طور کمی و کیفی، اختصاص بهینه منابع بین فعالیت های بازاریابی، مشخص کردن منابع مزیت رقابتی به وجود آوردن هم افزایی از راه کاربرد منابع بخش های مختلف در یک طرح و همینطور کاربرد قابلیت های متفاوت شرکت های تابعه جهت یکدیگر، باعث بهتر شدن کارکرد فروش می شود.

5.نه تنها هماهنگی تکنیک فروش با تکنیک بازاریابی منتهی به بهتر شدن کارکرد شده، بلکه هر چقدر تکنیک بازاریابی بهتری گردآوری شده و همه عناصر آن مورد توجه قرار بگیرد. تکنیک فروش هم دارای نتیجه مطلوب تری می باشد.

الگوهای فروش

6.رهبری تحول آفرین با اقدامات بخصوص مثل طراحی چشم انداز جذاب جهت زیردستان، دادن یک الگوی مطلوب جهت زیردستان، آسان کردن پذیرش هدف های جمعی، داشتن انتظارات کارکردی بالا، رفتارهای حمایتی رهبری و انگیزه دادن فکری به پرسنل، به مطلوبیت ارتباط تکنیک فروش و کارکرد فروش کمک می کند.

7.با بیشتر شدن شدت رقابت، تعداد جنگ های تبلیغاتی، تقلید رقیبان از محصولات هم و کارهای جدید رقابتی، تکنیک فروش بر کارکرد فروش تاثیر کمتری می گذارد.

8.هر چقدر سرعت تغییرات فناوری، نرخ به وجود آمدن فرصت های بزرگ برآمده از پیشرفت های فناوری و نرخ تولید محصولات جدید بیشتر می شود. تکنیک فروش بر کارکرد فروش تاثیر کمتری می گذارد.

8 نتیجه از تحقیق

نتیجه گیری از…