پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینی (بخش اول)

تصمیمات کارآفرینان در بیشتر کسب و کارهایشان از نوع ابتکاری می باشد. که راه ابتکاری احساس از مهم ترین راه های این نوع تصمیم گیری است. که در تصمیمات آن ها بسیار حائز اهمیت است. و همین طور یکی از مهم ترین خصوصیات کارآفرینان، که متاثر از ذهنیت ، تصمیم گیری و تفکر کارآفرینانه است،رفتار بازاریابی کارآفرینی است .

هدف از این تحقیق

شناختن مهم ترین نتایج مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه است. در این تحقیق، از کارآفرینان تازه کار دانش بنیان استان تهران به عنوان جامعه آماری استفاده شده است.

در تحلیل پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در بازاریابی کارآفرینی،

روش تحقیق انتخابی ما

کیفی اکتشافی است و جهت بررسی داده ها، از روش تحلیل محتوای کیفی استفاده شده است.

از بررسی داده های مصاحبه با ۲۰ کارآفرین، این نتیجه بدست آمده است که از مهم ترین نتایج مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه:

  • افزایش سرعت در تصمیم گیری
  • میل به ریسک پذیری
  • بقا در بازار
  • و همچنین افزایش گرایش به نوآوری می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر چه در این زمینه و چه در سایر زمینه های مرتبط با کسب و کار، به کانال تلگرامی و اینستاگرام ما بپیوندید.

موفق و پیروز باشید