برندسازی محصولات زیست فناوری بر اساس نگرش PEPI در دنیای امروز که رقابت میان سازمانها افزایش یافته است و مردم انتخابهای بیشتری داشته و تحت بمباران خبرها و تبلیغات مختلف هستند. نقش برندینگ بعد از کیفیت در ارتقای جایگاه محصولات زیست محیطی در بازار از اهمیت بالایی برخوردار است و سازمانهایی که خود را با تکنولوژیهای برندسازی همسو نکنند به احتمال بسیار بالایی محکوم به فنا هستند. در این دوره تلاش میشود با کمک از نگرش تکنولوژی PEPI، مراحل برندسازی و ابزارهای افزایش محبوبیت در بازار و تثبیت آن در شرایط بحرانی آموزش داده شود.
روش فوق میتوانند باعث ساختارشکنی مدیران و پرسنل در سازمان موجود شده که خود میتواند برندینگ، افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتریان را به همراه داشته باشد.
افزایش خلاقیت سازمانی از طریق: