مقالات مدیریتی و کارآفرینی

کتابهای جدید ما

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

با سلام و احترام خدمت همه شما همراهان پریمیومی عزیز

 

با افتخار به اطلاع می رسانیم که دو کتاب جدید ما با نامهای

 

راز الماس آبی

و

کوه نامرئی

 

منتشر شده اند و آماده فروش به شما عزیزانی می باشد که خواهان پیشرفت و موفقیت هستید.

لازم به ذکر است که موضوع هر دو کتاب در رابطه با برتر ساختن کسب و کار و برند شخصی

می باشد که در قالب یک رمان دنباله دار نگارش شده است.

 

جهت سفارش، لطفا با شماره 09120815155 تماس حاصل فرمایید.

بوم کسب و کارم را چطور طراحی کنم؟

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

مدل کسب و کار یا بوم کسب و کار

 

سؤال مهمی که کارآفرینان دارند، اینست که پیش از شروع به راه اندازی کسب و کارشان،

چه اطلاعاتی را باید بدست بیاورند و چه مراحلی را باید پشت سر بگذارند؟

روش زیر یک روش ساده ولی فوق العاده برای موفقیت در کسب و کار است و

من پیشنهاد میکنم که پیش از شروع کسب و کارتان، این نه سؤال را از خودتان بپرسید:

 

      1. این مشتریان من چه کسانی هستند؟

          من با چه آدمهایی قرار است سر و کار داشته باشم؟

قائدتاً برقراری ارتباط با تمام انسانهای روی کره زمین، هنر نمی باشد؛

بلکه می بایست یک بخش از بازار را در دست بگیریم و مطابق با آن گروه

از افراد خدمات و شرایط ویژه ای را عرضه نماییم.

 

      2. قرار است به این مشتریان چه خدمات و محصولاتی را ارائه نمایم؟

ممکن است من دو یا سه دسته مشتری داشته باشم که گروهی از ایشان

خواستار محصولات پریمیوم هستند و گروهی محصولات لاکچری را می پسندند.

 

       3.  من چه ارزشی را قرار است که در اختیار این مشتریان قرار دهم تا آنها

            من را رها نکنند و تعاملشان با من ارزشمند باشد وحسی متمایز را ایجاد کند؟

 

      4.  چطور باید با مشتریانم در ارتباط باشم؟

اصولاً روشهای ارتباطی می توانند دارای شکلها و روشهایی گوناگون باشند.

مثل دنیای مجازی، پیامک و …

 

      5. چه محصولات فرعی را می خواهم در کنار محصولات اصلی در اختیار مشتریان

         قرار دهم که به قول معروف ایشان را قفل کنیم؟   

 (درمورد شیوه قفل کردن مشتری در روش دلتا توضیحات مکفی ارائه شده است.)

 

       6. چه منابع اولیه ای لازم دارم که هم بتوانم با مشتریان تعامل خوبی داشته باشم

          و هم محصولات خوبی را ارائه نمایم؟

       7.  تأمین کنندگان و عرضه کنندگان این مواد اولیه چه کسانی هستند؟

             و از چه کسانی حمایت می کنند؟

       8.  نحوه پول درآوردن و کسب درآمد من از این کسب و کار در این شرایط

            به چه صورتی خواهد بود؟

 

       9.  هزینه های من شامل چه مواردی می شوند و به چه میزانی هستند؟

 

سؤال اضافه پیشنهادی من:

      10. چطور 100 مشتری اولیه ای که می خواهند از من خرید کنند را پیدا میکنم

            و چطور ارتباط برقرار می کنم؟

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر چه در این زمینه و چه در سایر زمینه های مرتبط با کسب و کار،

به کانال تلگرامی ما بپیوندید یا جه حضور در دوره های آموزشی مانند مدیران پریمیوم که

به زودی برگزار خواهد گردید یا دریافت وقت مشاوره کسب و کار با شماره 09120815155

در ارتباط باشید.

 

موفق و پیروز باشد

نیما کیمیایی

معجزه استراتژی رشد داخلی

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

معجزه استراتژی رشد داخلی

 

که منجر به تقویت فرهنگ سازمانی می شود و موجب می شود که منابع به درستی

استفاده شود، امنیت سازمان و فرهنگ کارآفرینی درون سازمان افزایش یابد.

مهم است که استراتژی های مربوط به محصول خود، مخصوصاً استراتژی های رشد

محصولتان را بشناسید.

 

Quality

یادتان باشد که گاهی با بهبود محصول یا محصولاتتان موجب شوید که مشتریان به سمت

شما بازگردند یعنی همان بحث توجه به quality محصول.

به بیان ساده وقتی شما کیفیت ایجاد می کنید، کِیف ایجاد می شود و وقتی این کِیف و لذت

ایجاد شود، شما کنترل پیدا خواهید کرد کیف پول مشتری!

 

Market penetration

نکته دیگری که در کنار مبحث استراتژی های مرتبط با محصول، دارای اهمیت می باشد اینست که

بتوانید market penetration داشته باشید. یعنی نفوذ در بازار.

به بیان ساده تلاش کنید که در بازارهایی که هستید، با بازاریابی بیشتر ظرفیت هایی خالی

که در آن فضا وجود دارند را ببینید و روی آنها تمرکز داشته باشید.

مثلا در شهر تهران با 8 میلیون جمعیت، فردی که کار ساخت و ساز ساختمان انجام می دهد،

باید بداند که تا چه حد در این بازار market penetration دارد.

یعنی وقتی شخصی همیشه ساختمانهای لوکس را با متراژ بالای 150 مترمربع می ساخته است،

با نگرش در بازار متوجه حضور افراد و خانواده هایی می شود که لاکچری زندگی می کنند یا لاکچری

زندگی کردن را دوست دارند ولی توان خرید خانه با متراژ بالا را ندارند. آن شخص ممکن است بازی

ساخت ساختمان های بین 70 تا 120 مترمربع را راه اندازی کند و برای ساخت آنها از مواد لوکس

استفاده کند و فقط به بالا بودن متراژ آنها توجه نکرده و برای لوکس نشان دادن ساختمان، در لابی آپارتمان

اقدام به ایجاد تزئیناتی خاص کند. این اقدام در واقع یکی از راهکارهای نفوذ در بازار می باشد که با

بازاریابی بیشتر می توانیم آن را در بین مردم جا بیندازیم.

 

Extend product diversity

مورد بعدی مربوط به گسترش تنوع محصول شما می باشد. یعنی گاهی می توان با نسخه های بیشتر

از یک نوع محصول، طیف گسترده تری از مشتریان را تحت پوشش و توجه قرار دهید.

پس ایجاد طیف مختلفی از امکانات و شرایط و نسخه های بیشتر از یک محصول با designهای متفاوت

می تواند کمک کند که در بازار عملاً نتایج فوق العاده ای بدست بیاورید؛ ولو اینکه platform خط تولید

محصول شما خیلی تغییر نکند.

 

Spread the geographic area

موضوع بعدی گسترش جغرافیایی خودتان می باشد. یعنی مثلاً شما در تهران و مشهد فعالیت می کنید

ولی گاهی اوقات ممکن است به شهرهای دیگر هم بروید و در زمینه کسب و کار خودتان نتایج فوق العاده ای کسب کنید.

پس نیازی نیست ما حتماً با دیگران کار کنیم؛ بلکه با گسترش جغرافیای خودمان و استفاده از توانمندی هایی

که داریم و می توانیم در شهرهای دیگر از آنها استفاده کنیم، در شهرهای دیگر به تقویت حوزه کاری خودمان

بپردازیم و در عین حال این گسترش حوزه جغرافیایی می تواند در سطح بین الملل باشد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق کانال تلگرام nimakimiaei با ما در ارتباط باشید

و همچنین جهت دریافت مشاوره های مدیریتی و کسب و کار با شماره 09120815155 تماس بگیرید.

 

موفق و پیروز باشید

نیما کیمیایی

مشاوره چیست و مشاور کیست؟

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

مشاوره مدیریت به چه معناست؟

هر سازمان و فرهنگ آن در نوع خود کاملاً یکتاست و مسایل آنها نیز باهم بسیار متفاوت می باشد.

این تفاوت شامل محیط، محصولات، خدمات، رهبری و اندازه سازمان می باشد.

به همین علت راهکارهایی یکسان برای همه سازمان ها وجود ندارد که جوابگوی

تمام مسائل باشد و هیچ نسخه واحدی برای مدیریت، رهبری و تغییر

سازمان های متفاوت وجود ندارد.

هر سازمان نیاز به راهکارها، روش ها و برنامه های منحصر به فرد خود  دارد.

چرا سازمان ها از مشاور کسب و کار کمک می گیرند؟


عموماً سازمان ها زمانی به مشاور مراجعه می کنند که تلاش قبلی آنها

در زمینه توسعه به ثمر نرسیده باشد، مثلاً سازمان برنامه ای راهبردی تدوین کرده

اما به هر دلیلی موفق به اجرای آن نشده است و یا اعضای سازمان درباره

شیوه پاسخگویی به نیاز های خاص اتفاق نظر ندارند.

بنابراین از مشاوران مدیریت کمک می گیرند تا تخصص لازم برای حل مسئله

فراهم شده و دستیابی به اتفاق آرا آسان تر شود.

علاوه بر این برای حل مسائل خاص مانند تدوین چشم انداز و یا اصلاح

ساختار های سازمانی نیاز به فردی ست که نسبت به مسائل گذشته

و آینده سازمان سوگیری خاصی نداشته باشد.

مشاور کیست؟

مشاور فردی است که می کوشد در سازمان، فرآیند ها و یا افراد

تغییرات ایجاد کند که این تغییر با هدف بهبود عملکرد و افزایش

اثر بخشی همراه است.

او به افراد و سازمان ها یاری می رساند که اهداف خود را تعیین کرده

و آن ها را محقق سازند در همین راستا افراد طی این فرآیند

دانش و مهارت جدید کسب می کنند.

مشاور  توانایی تشخیص مشکلات و به کار گیری ابزار مناسب برای حل

آن ها را دارد و  از طیف گسترده ای از رویکردها، ابزارها و فنون

برای اثرگذاری بر سیستم و فرآیند های آن استفاده می کند.

گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم با همکاری مؤسسه آموزش کسب و کار ماهان جهت ارائه 

مشاوره به متقاضیان محترم اقدام نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای دریافت مشاوره از مشاورین مجرب پریمیوم، با شماره های

زیر تماس حاصل فرمایید.

09120815155 و 09129538106

 

گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم

چگونه در مذاکره “نه” نشنویم؟!

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

مذاکرات هیپنوتیزمی

 

افراد بعضی اوقات در مذاکرات به نحوی صحبت می کنند که دیگران نمی توانند ” نه” بگویند

و در پایان مذاکره وقتی از آنان در مورد روند مذاکره پرسیده می شود، در جواب فقط به گفتن

این جمله اکتفا می‌کنند: “انگار که هیپنوتیزم شده بودم، آنقدر که خوب حرف می زد.”

این اتفاق ممکن است برای بعضی از شما دوستان عزیز افتاده باشد.

این افراد خوش صحبت چه کاری انجام می دهند؟

آیا واقـعا هیپنوتیزم وجود دارد؟

از چه تکنیک هایی استفاده می کنند که دیگران نمی توانند ” نه” بگویند؟

این همان مسئله ای است که ما در این دوره می خواهیم به آن بپردازیم.

کسی که دنبال فراگیری هیپنوتیزم در مذاکرات است نیاز داردکه:

 

1- اعتماد به نفس خوبی داشته باشد.

2- جرأت در انجام مذاکره را در خود رشد دهد.

3- تمرین و ممارست داشته باشد.

4- از اثر گذاری خوبی بر روی دیگران برخوردار باشد.

5- همیشه نسبت به خود و اطرافیان نگاه مثبت داشته باشد و سعی کند که

خودش و دیگران را همیشه از صمیم قلب دوست بدارد.

6- از احساس شکست نترسد، چون شکست ها پله هایی برای ترقی هستند.

 

تنها نکته ای که همواره باید در نظرمان باشد این است که یک مذاکره حتما باید بر اصل

اساسی«برد- برد» متمرکز باشد و دوم اینکه اگر هدف ما در مذاکرات انجام خدمت باشد،

می توانیم بطوری مشهود موفقیت را در آغوش بگیریم.

 

در مذاکره به جای این که آدم ها را دچار سردرگمی کنید، باید متقاعد کنید.

اگر شخص مقابل نکته ای را گفت خود را درگیر صحبت او کرده بعد حس کنید

و بعد بپذیرید تا ارتباط به وجود بیاید.

 

برای مطالعه کامل مطالب و دریافت نکات کلیدی و آموزشی، کتاب “مذاکرات هیپنوتیزمی”

را از طریق تماس با خانم رؤیا دولتداد، کارشناس بخش تألیفات گروه مشاورین کسب و کار

پریمیوم (09120815155)، تهیه بفرمایید.

 

موفق و پیروز باشید

نیما کیمیایی

گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم

 

اولین دورهمی مدیران پریمیوم در شمال

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

اولین دورهمی مدیران پریمیوم در شمال

مدرسه کسب وکاردوست خوب

با سپاس از استقبال مدیران توانمند شمال کشور برای حضور در دوره جامع مدیران پریمیوم

که در۱۹ دی ماه شروع خواهد شد.

 

? دوستان عزیز درشمال کشور برای حضوردراین دوره vip با دفتردوست خوب تماس بگیرند.

01732321070-1 :تلفن
Instagram : @dustekhub
“” ظرفیت باقی مانده ۵ نفر””

مقایسه ویژگی شخصیتی با ارزش در کار و تحلیل و بررسی آن

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

ویژگی های شخصیتی در مقابل ارزش های کار:

مقایسه ویژگی های شخصیتی با ارزش های کار

مقایسه نظریه های روان شناختی مبتنی بر قصد کارآفرینی

 

چکیده

این پژوهش، به شناسایی ویژگی هایی که به طور مثبت بر قصد کارآفرینی

تاثیر گذار هستند، می پردازد.

برای این کار، در پژوهش، ویژگی های شخصیتی با ارزش های کار،

باهم مقایسه می شوند.

  • ویژگی های اجتماعی
  • جمعیت شناختی
  • آموزشی

به عنوان متغیرهای کنترل عمل می کنند.

نمونه ما شامل 1210 دانشجوی دانشگاه ملی است. برای آزمون فرضیات،

تجزیه و تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی بکار رفته است.

نتایج نشان می دهد که ویژگی های شخصیتی، قصد کارآفرینی را بیشتر از

ارزش های کار تحت تاثیـر قرار می دهد.

مقایسه ویژگی های شخصیتی با ارزش های کار

مقدمه

چندین مدل از سال 1970 تا به امروز  قصد کارآفرینی را توضیح داده اند.

قصد کارآفرینی: کیفیتی است که منجر می شود، یک فرد به دنبال شغلی در

خود اشتغالی و یا ایجاد کسب و کار خود برود.(Fayolle و LINAN 2014)

این نمودها در این مطالعه توضیح می دهد که:

قصد کارآفرینی به ویژگی های اجتماعی و جمعیت شناختی، آموزشی، یا روانی باز می گردد.

متغیرهای اجتماعی و جمعیتی و آموزشی در مدل ما به عنوان متغیرهای کنترل ظاهر می شوند.

عوامل روانی ارزش کار (1992) چارچوب صفات شخصیتی  شوارتز هستند

که متشکل از دو گروه از متغیرهای تحت مقایسه می باشند.

محققان تاکنون این دو نظریه را ترکیب نموده اند که نشان می دهد این دو گروه از متغیرها چارچوبی را

برای قصد کارآفرینی ارائه می کنند. ترکیب این دو نظریه، وظیفه اصلی این مطالعه است.

تحقیق انجام شده توسط Rokeach (1973) و بعدها توسط شوارتز به شدت مطالعه

ارزش های جهانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • شوارتز (1992) یک مدل اندازه گیری ارزشی را ارائه می کند که ارزش ها را

به عنوان اصول راهنما در زندگی فردی به تصویر می کشد.

این مدل فرض می کند که یک ساختار با دو بعد و چهار مقدار وجود دارد:

از یک سو، پذیرش تغییر در مقابل حفاظت،

و از سوی دیگر، پیشرفت شخصی در مقابل ارتقا شخصی.

یک سر این طیف شامل پذیرا بودن تغییر توسط ارزش هاست که شامل

دسته های خود مدیریت و تحریک است.

در مقابل در انتهای طیف ارزش های دیگر حفاظت نهفته است، که شامل

مقوله انطباق، سنت، و ایمنی می شود.

بعد دوم متشکل از ارزش های پیشرفت شخصی است، که شامل

دسته دستاورد و اقتدار می باشد.

در پایان در مقابل این طیــــف ارزش ارتقا شخصی وجــــود دارد، که شامل

دسته عامیـــــــت و خیرخواهـــی می باشد.

(Arciniega و گونزالس،2000)

جهان گرایی اشاره دارد به:

  • تفاهم
  • مدارا
  • حفاظت از رفاه مردم

مقایسه ویژگی های شخصیتی با ارزش های کار

به طور مشابه، خیرخواهی بر روی سلامت دیگران از طریق تعاملات روزانه با افراد متمرکز است.

انطباق: نیاز فرد برای تغییر نگرش، نظرات، و یا رفتار برای  مطابقت با دیگران است.

در حالی  که،

سنت: مستلزم احترام، تعهد، و پذیرش عادات فرهنگی و مذهبی و ایده هاست.

ایمنی: اشاره به هماهنگی اجتماعی و ثبات در ارتباط با دیگران و یا با خود دارد.

مدیریت فردی: اشاره به انتخاب مستقل، اقدامات و تفکر مستقل و به معنی

تعیین اهداف روشــــن برای برنامه ریزی اقدامات و دستیابی به اهداف است.

تحریک: اشاره به پاسخ به نوآوری و چالش ها، دارد.

در حالی که،

پیروزی: به موفقیت شخصی اشاره دارد؛ یک  فرد با توجه به غالب و استانداردهای  اجتماعی

ممکن است  نشان  ده که بلند پرواز و شایسته است.

در نهایت،

اقتدار: اشاره به وضعیت اجتماعی، اعتبار، و کنترل و تسلط بر مردم و منابع دارد.

چگونه نگرش و زاویه دیدمان را تغییر دهیم؟

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

تکنیک تغییر نگرش

 

ابتدا بایستید و به محیط خود نگاه کنید. سپس بالای یک صندلی بایستید

و از بالا به محیط نگاه کنید. چه می بینید؟

نگاهتان به محیط چه تفاوتی با زمانی که بر روی زمین ایستاده بودید، دارد؟

دقت کنید که چه چیزهایی را می بینید که قبلاً نمی دید؟

یا چه چیزی به چشمتان می آید؟

چیزهایی که از بالای صندلی می بینید، قبلاً هم وجود داشته اند؛ ولی در

زاویه دیدتان قرار نداشته است.

زندگی شما هم به همین صورت می باشد.

موفقیت، فرصت و چیزهای دیگر در بازار و زندگی شما به وفور وجود دارد،

اما در زاویه دید شما نیستند.

از این رو، قادر به کشف آن فرصت ها نیستید و از دست شما می روند.

بنابراین، شما باید نوع نگاه و نگرش خود را به مسائل تغییر دهید تا بتوانید

چیزهایی که قبلاً هم در بازار وجود داشته و آدم های بزرگ دیده اند، را ببینید.

به عنوان مثال، سعی کنید نگاه یک مدیر را داشته باشید و مانند یک مدیر به

مسئله نگاه کنید.

قاعدتاً چیزهایی را می بینید که یک انسان معمولی قادر به دیدن آن ها نیست.

هرکسی تمایل به داشتن این نوع نگاه و نگرش ندارد و برای این کار نیاز به

وجود اشتیاق و انگیزه می باشد.

کسی که می خواهد خودش را بهبود ببخشد، باید یاد بگیرد تجزیه و تحلیل بکند.

ارتباط با انسان ها، بازی تجزیه و تحلیل است.

سعی کنید خودتان را بشناسید، ایرادهای خود را ببینید و آن ها را به صورت مکتوب دربیاورید.

یک مدیر بزرگ، خوب می نویسد.

راز موفقیت، تجزیه و تحلیل مسائل و نوشتن آن ها می باشد.

اگر قصد دارید هوشمندانه کار کنید، ابتدا یاد بگیرید چگونه بنویسید.

 

برای مطالعه مطالب بیشتر و کاملتر در این  زمینه ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

 

موفق و پیروز باشید

 

نیما کیمیایی

 

گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم

32 راز برندینگ-قسمت سوم

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

32 راز برندینگ

 

هر لحظه خود را در کسب و کارتان به روز کنید، زیرا هر چیزی در گذر زمان

تغییر می کند حتی نیاز مشتریان شما.

 

ما برای یاد گرفتن به دنیا آمده ایم و یکی از راههای یاد گرفتن سریع ،یاد دادن است.

 

در طراحی کاتالوگ، لوگو و یا بسته بندی محصول ،ترکیب رنگ زرد و بنفش به طور متعادل

حس شورانگیز و جذابی را در محصول و یا کاتالوگ شما ایجاد می‌کند. ضمناً ترکیب انواع

طیف‌های رنگ بنفش روشن و یاسی با کمی ارغوانی تیره می‌تواند حس آرامش را به وجود آورد.

 

برندینگ شخصی شما از رفتارتان با سازمانها و کسانی نشأت میگیرد که به ظاهر منفعتی برایتان ندارد.

 

برند شخصی شما میتواند وابسته به ارتباطتان با کسانی باشد که به آنها نیاز ندارید.

 

تبسم شما با دهان گشوده که بتواند دندانهای بالارا نمایان کند به طرف مقابل می فهماند که

مایل هستید بیشتر با او آشنا شوید و مطالب ایشان برای شما جذاب است.

 

با بالا انداختن همزمان دو ابرو در یک مهمانی میتواند این مفهوم را برساند که مایلم

با شما ملاقات دیگری داشته باشم!

 

نگاه ممتد دو معنا دارد : یا بسیار خشمگین است یاتمایل  مصاحبت، بیشتر است.

 

بستن چشمان برای لحظه ای طولانی تر پلک زدن یعنی باورت ندارم و یا به حرف زدن خود پایان بده!

 

زمانی که دستها مقابل بدن همدیگر را قطع می کنند، خصوصاً وقتی که لبها درهم و اخم نیز

با آن همراه گردد، معمولاً نشانگر وضعیت تدافعی می باشد و فرد تلاش میکند انرژی را درون خود

نگاه دارد تا آن را انتقال دهد.

 

وقتی مدیران قبل از کارکنان سر کارشان حاضر شوند و بعد از آنها محل کارشان را ترک کنند

رهبریشان مورد قبول واقع می‌شود

 

و اما قدری بیشتر بدانیم:

هر نیروی فروش دردسرهای خاص خود را دارد و پرسنل شما استثناء نیست.

کنارشان باشید تا توانایی مقابله با مشکلاتشان را پیدا کنند در چنین شرایطی بیشتر از

نصیحت هایتان به درک شدن نیاز دارند.به آنها به جای ماهی دادن ماهیگیری یاد دهید.

 

باارزش ترین سرمایه شما خودتان هستید؛ برای بالا بردن ارزش خود تمامی

آموزش های لازم را فرا گیرید.

 

اینکه چه کسی باشید و در چه موقعیتی قرار داشته باشید، بر عهده شما و نتیجه

انتخابها و تصمیم گیری های خودتان است.

 

مدیران برجسته نه تنها تفاوت کارکنان را می‌پذیرند, بلکه بر این تفاوت‌ها سرمایه‌گذاری

می‌کنند.

شاگرد تنبل، احمق یا ضعیف وجود ندارد، تنها چیزی که وجود دارد معلم خوب یا ضعیف است.

 

موفق و پیروز باشید

نیما کیمیایی

گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم

32 راز برندینگ – قسمت دوم

توسط گروه مدیران پریمیوم گروه مدیران پریمیوم بدون دیدگاه

برند معتبر بودن نتیجه یک عمر تجربه مثبت ایجاد کردن است.

 

ما معمولاً در مذاکرات اسیر عقاید حاکم بر خود و برچسب هایمان هستیم.

متاسفانه آنها در ناخودآگاه تان ذخیره می شوند. با صحبتهای مثبت با خود،

برچسبهای مناسبی را جایگزین کنید.

 

روی برندینگ شخصی خودتان کار کنید تا به شما این جسارت را بدهد تا از شغل

یا شریکی که دوستشان ندارید، جدا شوید.

 

اندیشه شما روی احساستان تاثیر گذاشته، و احساس شما روی فعالیتتان.

در بحران ابتدا نگرش و دید خود را تغییر دهید.

 

آب سمبل قدرت برای من است، زیرا بدون هیچ بهانه ای، بی درنگ خود را با

شرایط تطبیق می دهد.

 

کلید موفقیت، تمرکز ذهن روی چیزی است که آرزوی شماست ، نه آنچه شما را می ترساند.

 

در بحران تصمیم با شماست، نا امیدی یا ایمان داشتن به خدایی که همیشه

بهترین کار را برای تو انجام خواهد داد.

 

“دوست داشتن خود” در سخنرانی و مذاکرات باعث اتکا به نفس، مثبت گرایی و احترام

به خود و دیگران است.شما زمانی میتوانید دوست داشتن خود را افزایش دهید که بپذیرید

خود را آنگونه که هستید و سازگار شوید با جنبه هایی از خود، که نمی‌توانیم تغییرشان بدهیم.

البته مراقب باشیدکه این امر با خود بینی، خودپسندی و خود بزرگ بینی، فرق میکند.

 

برندینگ شخصی یعنی نکاتی که پشت سر ما گفته میشود، و ارزش آن یعنی وقتی

دارایی ما مفقود شود چقدر محبوبیم.

 

موفق و پیروز باشید

نیما کیمیایی

گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم