32 راز برندینگ-قسمت سوم

32 راز برندینگ-قسمت سوم

توسط گروه مدیران پریمیوم

32 راز برندینگ

 

هر لحظه خود را در کسب و کارتان به روز کنید، زیرا هر چیزی در گذر زمان

تغییر می کند حتی نیاز مشتریان شما.

 

ما برای یاد گرفتن به دنیا آمده ایم و یکی از راههای یاد گرفتن سریع ،یاد دادن است.

 

در طراحی کاتالوگ، لوگو و یا بسته بندی محصول ،ترکیب رنگ زرد و بنفش به طور متعادل

حس شورانگیز و جذابی را در محصول و یا کاتالوگ شما ایجاد می‌کند. ضمناً ترکیب انواع

طیف‌های رنگ بنفش روشن و یاسی با کمی ارغوانی تیره می‌تواند حس آرامش را به وجود آورد.

 

برندینگ شخصی شما از رفتارتان با سازمانها و کسانی نشأت میگیرد که به ظاهر منفعتی برایتان ندارد.

 

برند شخصی شما میتواند وابسته به ارتباطتان با کسانی باشد که به آنها نیاز ندارید.

 

تبسم شما با دهان گشوده که بتواند دندانهای بالارا نمایان کند به طرف مقابل می فهماند که

مایل هستید بیشتر با او آشنا شوید و مطالب ایشان برای شما جذاب است.

 

با بالا انداختن همزمان دو ابرو در یک مهمانی میتواند این مفهوم را برساند که مایلم

با شما ملاقات دیگری داشته باشم!

 

نگاه ممتد دو معنا دارد : یا بسیار خشمگین است یاتمایل  مصاحبت، بیشتر است.

 

بستن چشمان برای لحظه ای طولانی تر پلک زدن یعنی باورت ندارم و یا به حرف زدن خود پایان بده!

 

زمانی که دستها مقابل بدن همدیگر را قطع می کنند، خصوصاً وقتی که لبها درهم و اخم نیز

با آن همراه گردد، معمولاً نشانگر وضعیت تدافعی می باشد و فرد تلاش میکند انرژی را درون خود

نگاه دارد تا آن را انتقال دهد.

 

وقتی مدیران قبل از کارکنان سر کارشان حاضر شوند و بعد از آنها محل کارشان را ترک کنند

رهبریشان مورد قبول واقع می‌شود

 

و اما قدری بیشتر بدانیم:

هر نیروی فروش دردسرهای خاص خود را دارد و پرسنل شما استثناء نیست.

کنارشان باشید تا توانایی مقابله با مشکلاتشان را پیدا کنند در چنین شرایطی بیشتر از

نصیحت هایتان به درک شدن نیاز دارند.به آنها به جای ماهی دادن ماهیگیری یاد دهید.

 

باارزش ترین سرمایه شما خودتان هستید؛ برای بالا بردن ارزش خود تمامی

آموزش های لازم را فرا گیرید.

 

اینکه چه کسی باشید و در چه موقعیتی قرار داشته باشید، بر عهده شما و نتیجه

انتخابها و تصمیم گیری های خودتان است.

 

مدیران برجسته نه تنها تفاوت کارکنان را می‌پذیرند, بلکه بر این تفاوت‌ها سرمایه‌گذاری

می‌کنند.

شاگرد تنبل، احمق یا ضعیف وجود ندارد، تنها چیزی که وجود دارد معلم خوب یا ضعیف است.

 

موفق و پیروز باشید

نیما کیمیایی

گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *