فرصت های مناسب برای خلق کسب و کار

آشنایی با فرصت های مناسب برای خلق کسب و کار

آشنایی با نیازهای مردم، فرصت مناسب برای کسانی است که به دنبال خلق کسب و کار و ایجاد کار
آفرینی هستند.

فرصت های مناسب برای خلق کسب و کار

شناسایی و شناخت این فرصت ها، که به تبع شناخت نیازهای مردم حاصل می گردد، بستر مناسب برای
علاقه مندان حوزه ی کسب و کار و کارآفرینی خواهد بود تا از این ره، به اهداف خویش حصول نمایند.
در این مقاله، با نیازهای مردم آشنا می گردیم که علاقه مندان کسب وکار، بهره های لازم را به دست آورند:

١) درآمد:
مردم می‌‌‌خواهند «درآمد» کسب کنند. ممکن است بخواهند کسب و کار خودشان را شروع کنند، یک
شغل با درآمد بالاتر پیدا کنند یا سهم بازار بیشتری به دست آورند. این به آن‌ها احساس «موفقیت»
می‌‌دهد، این یک فرصت کسب‌وکار محسوب می‌شود، باید از آن استفاده کرد.

٢) پس‌انداز:
مردم می‌‌خواهند «پس‌انداز» کنند. ممکن است بخواهند سرمایه‌گذاری مطمئنی برای آینده انجام دهند،
یا در یک خرید بزرگ صرفه‌جویی خوبی کنند، این به آن‌ها احساس «امنیت» می‌‌دهد. این یک فرصت
است.

فرصت های مناسب برای خلق کسب و کار

٣) زمان:
مردم می‌‌خواهند در «زمان» صرفه‌جویی کنند. آن‌ها ممکن است بخواهند کمتر کار کنند و وقت بیشتری
برای تفریح و استراحت داشته باشند، این به آن‌ها احساس «آرامش» می‌‌دهد. این یک فرصت محسوب
می‌شود.

۴) زیبایی:
مردم می‌‌خواهند دارای یک «ظاهر بهتر» باشند. ممکن است آن‌ها بخواهند وزن خود را کاهش دهند یا
تناسب اندام بهتر و ظاهر زیباتری داشته باشند. این به آن ها احساس «جذابیت» می‌‌دهد. این یک فرصت
است.

۵) آموزش:
مردم می‌‌خواهند چیزهای جدیدی «بیاموزند».
ممکن است بخواهند یاد بگیرند چگونه خانه زیباتری داشته باشند، چگونه خوراک‌های لذیذی تهیه کنند.
این به آن‌ها احساس «هوشمندی» بیشتری می‌‌دهد. این یک فرصت محسوب می‌شود.

۶) طول عمر:

مردم می‌‌خواهند «طول عمر» بیشتری داشته باشند. ممکن است آنها بخواهند به قاعده و اصطلاحاً روی
فرم باشند، بهتر بخورند، سالم‌تر باشند یا انرژی بیشتری کسب کنند. این به آن ها احساس «تندرستی»
می‌‌دهد.

٧) راحتی:
مردم می‌‌خواهند «راحت» باشند. ممکن است بخواهند ناخوشی و درد نداشته باشند یا در رختخواب
راحت‌تری استراحت کنند. این به آن ها احساس «راحتی» می‌‌دهد.

فرصت های مناسب برای خلق کسب و کار

۸) دوست داشتن:
مردم می‌‌خواهند کسی آن هارا «دوست» داشته باشد. ممکن است از تنهایی به تنگ آمده باشند، یا
بخواهند با کسی صحبت کنند. این به آن ها، احساس ” دوست داشتنی ” بودن می دهد.

٩) معروف بودن:
مردم می‌‌خواهند «معروف» بشوند. ممکن است بخواهند در کار خاصی بین مردم شهرت داشته باشند و
شخص با اعتبار و مشهوری شوند. این به آن ها احساس «قابل تحسین» بودن می‌‌‌دهد.

 

١٠) خوش بودن:

مردم دوست دارند «خوش» باشند. ممکن است بخواهند از خوشی‌ها و لذت‌های مختلف جسمی‌‌ و روحی
استفاده نمایند. این به آن ها احساس «رضایت» می‌‌دهد.

۱۱) خلاقیت:
مردم دوست دارند «خلاق» باشند. ممکن است بخواهند راه‌های بهتر حل یک مشکل را کشف کنند. این
به آن ها احساس «خلاقیت» می‌‌دهد. باید از این فرصت استفاده کرد.

١٢) پیشتازی:
مردم دوست دارند در بعضی کارها «اولین» باشند. این به آنها احساس «پیشتاز» بودن می‌‌دهد. این یک
فرصت کسب و کار محسوب می‌شود، باید از آن استفاده کرد.

۱۳) قدرت:
مردم دوست دارند بر تأثیر دیگران «غلبه» کنند. ممکن است بخواهند راه‌های شناخت صحیح مردم را
بدانند، دچار شکست‌های روحی در زندگی نشوند یا از دیگران فریب نخورند. این به آن‌ها احساس «قدرت»
می‌‌دهد.

فرصت های مناسب برای خلق کسب و کار

اینها فرصت هایی هستند که باید از آنها برای موفقیت و بیزنس و کارافرینی استفاده کرد.
از این فرصت ها، بهتر بهره ببریم.

تهیه و تنظیم : الهام جلالی فراهانی