هدف: هدف اصلی این کارگاه افزایش مهارت ها و دانستنی های لازم برای تسلط به مذاکرات حرفه ای می باشد. آشنایی با تعاریف مذاکره، مراحل مذاکره، اصول و آداب مذاکره، انواع نقش های مذاکره، انواع و خصوصیات مذاکره کنندگان، نحوه شروع مذاکره، استفاده از عوامل اساسی مذاکره، آشنایی و مقابله با حیله های مذاکراتی.
مدت زمان دوره آموزشی: ۱۶ ساعت
مخاطبین دوره: مدیران، کارشناسان فروش و بازاریابی، کارشناسان و پرسنل سازمان
مشخصات مذاکره کننده حرفه ای
رازهای نانوشته مذاکرات
چگونه بالاترین تاثیر را در طرف مقابل ایجاد کنیم؟
نحوه ورود به اتاق و مکان های صحیح نشستن
انواع نقش ها و ابزارهای کلیدی در مذاکره
نحوه اجرای تاکتیک های پیچیده در مذاکره
مزایا و معایب حضور در مکان خود، مقابل یا بی طرف
روش های شکستن بن بست
استراتژی های مذاکره و روش های اجرای آنها
کلیدهای پرسشگری حرفه ای
تکنیک جادوئی ب ج ت م
بایدها و نبایدهای ناگفته در مذاکره
تکنیک های ارائه پیشنهاد در شرایط سخت
روش های مقابله با قراردادهای مکتوب یک طرفه
راز قانون ۲۰ درصد
فرآیند مذاکره و تکنیک های ختم آن
تاثیر گذاری مثبت در مذاکره
نظریه بازی های مذاکره
تکنیک های نامتعارف در مذاکره و پادزهرهای آن مانند ماهی گندیده، رودخانه، سگ کوچک، ب ج ت م، پلیس بد، گیر کردن سوزن، جسد، میانگین و …
هدف: بدون تردید هر فروشنده و یا سازمانی نیاز به بازآفرینی دارد. برای داشتن یک کسب و کار معنادار، باید از قدرت های ارتباطی خود به طور هوشمندانه بهره گرفت تا به طور موثر با محیط بیرون خود در تعامل بود. لذا باید ارتباطتان معنادار بوده و به جدیدترین مهارت های نوین در جهت ایجاد تعامل اثربخش مسلح باشد. اما چه چیز باعث می شود تا کلیه ارتباطات ما به صورت هوشمند بیشترین تاثیر را بر مخاطبان بگذارد؟ هیپنوتیزم و نورولوژی دانشی است که در چند سال اخیر توانسته است با بهره گیری از دستگاه های مدرن پرده از اسرار ذهن انسان ها، نحوه تصمیم گیری، ارزیابی و انگیزه های تعامل بردارد. اسراری که با یادگیری آن می توان باعث تحولی شگرف در فروش و در راستای افزایش ارتباطات مثبت شد. در این دوره سعی کرده ایم با الهام از مراحل هیپنوتیزم، تکنیک های فروش و بازاریابی را مجددا تعریف نماییم تا اثربخشی بیشتری را ایجاد نماییم.
مدت زمان دوره آموزشی: ۱۶ ساعت
مخاطبین دوره: مدیران فروش، کارشناسان فروش و بازاریابی
چگونه به جای گیج کردن مشتریان، آن ها را متقاعد کنیم؟
هیپنوتیزم، ارتباط با خودآگاه یا ناخودآگاه؟
چگونه در فروش با ناخودآگاه مشتریان ارتباط برقرار کنیم؟
مردم لزوما آنچه را که فکر می کنند بیان نمی کنند؟ چگونه با مغز مشتریان ارتباط برقرار کنیم؟
مغز مردم در هنگام ارتباط با شما چگونه عمل می کند؟
چرا برخی از سازمان ها شکست می خورند؟
تاثیر فرومون ها در فروش بیشتر، در مراکز فروش بزرگ و نمایشگاه ها
۶ راز رسوخ بر ناخودآگاه مشتریان
مردم چه نکاتی را در وب سایت ما مورد بازبینی قرار می دهند؟
چگونه سایتی اثربخش، طراحی کنیم.
تحلیل eye tracking
چگونه پیام هایتان را به گونه ای طراحی کنید که برای مغز انسان جالب توجه و قابل دریافت باشد.
۴ مرحله معجزه آسای هیپنوتیزم کنندگان و ارتباط آن با فروش و بازاریابی
مغز جدید چیست و ۴ راهکار با مغز قدیم
۷ راهکار مهم جهت افزایش اثر ۶ پیام شما با مغز قدیم
ارائه تکنیک های claim 1,2,3 & top & grabber &… به همراه کارگاه های مربوطه