هدف: بدون تردید هرفروشنده و یا سازمانی نیاز به بازآفرینی دارد. برای داشتن یک کسبوکار معنادار، باید از قدرتهای ارتباطی خود بهطور هوشمندانه بهره گرفت تا بهطور مؤثر با محیط بیرون خود در تعامل بود. لذا باید ارتباطتان معنادار بوده و به جدیدترین مهارتهای نوین در جهت ایجاد تعامل اثربخش مسلح باشد. اما چه چیز باعث میشود تا کلیه ارتباطات ما به صورت هوشمند بیشترین تأثیر را بر مخاطبان بگذارد؟ هیپنوتیزم و نورولوژی دانشی است که در چند سال اخیر توانسته است با بهرهگیری از دستگاههای مدرن پرده از اسرار ذهن انسانها، نحوه تصمیمگیری، ارزیابی و انگیزههای تعامل بردارد. اسراری که با یادگیری آن میتوان باعث تحولی شگرف در فروش و در راستای افزایش ارتباطات مثبت شد. در این دوره سعی کردهایم با الهام از مراحل هیپنوتیزم، تکنیکهای فروش و بازاریابی را مجدداً تعریف نماییم تا اثربخشی بیشتری را ایجاد نماییم.
مدت زمان دوره آموزشی: ۱۶ ساعت
مخاطبین دوره: مدیران فروش، کارشناسان فروش و بازاریابی
چگونه به جای گیج کردن مشتریان، آنها را متقاعد کنیم؟
هیپنوتیزم، ارتباط با خودآگاه یا ناخودآگاه؟
چگونه در فروش با ناخودآگاه مشتریان ارتباط برقرار کنیم؟
مردم لزوماً آنچه را که فکر میکنند بیان نمیکنند؟ چگونه با مغز مشتریان ارتباط برقرار کنیم؟
مغز مردم در هنگام ارتباط با شما چگونه عمل میکند؟
چرا برخی از سازمانها شکست میخورند؟
تأثیر فرومونها در فروش بیشتر، در مراکز فروش بزرگ و نمایشگاهها
۶ راز رسوخ بر ناخودآگاه مشتریان
مردم چه نکاتی را در وبسایت ما مورد بازبینی قرار میدهند؟
چگونه سایتی اثربخش، طراحی کنیم.
تحلیل eye tracking
چگونه پیامهایتان را بهگونهای طراحی کنید که برای مغز انسان جالبتوجه و قابل دریافت باشد.
۴ مرحله معجزهآسای هیپنوتیزمکنندگان و ارتباط آن با فروش و بازاریابی
مغز جدید چیست و ۴ راهکار با مغز قدیم
۷ راهکار مهم جهت افزایش اثر ۶ پیام شما با مغز قدیم
ارائه تکنیکهای claim 1,2,3 & top & grabber &… به همراه کارگاههای مربوطه
3) دوره برندسازی محصولات زیستفناوری بر اساس نگرش PEPI
هدف: در دنیای امروز که رقابت میان سازمانها افزایش یافته است و مردم انتخابهای بیشتری داشته و تحت بمباران خبرها و تبلیغات مختلف هستند. نقش برندینگ بعد از کیفیت در ارتقای جایگاه محصولات زیستمحیطی در بازار از اهمیت بالایی برخوردار است و سازمانهایی که خود را با تکنولوژیهای برندسازی همسو نکنند به احتمال بسیار بالایی محکوم به فنا هستند. در این دوره تلاش میشود با کمک از نگرش تکنولوژی PEPI، مراحل برندسازی و ابزارهای افزایش محبوبیت در بازار و تثبیت آن در شرایط بحرانی آموزش داده شود.
سرار مدیریت برندینگ محصولات
اگر مردم شما را در بحران برند بدانند؛ شما نمیتوانید برند باشید.
اسرار تکنولوژی PEPI در برندینگ و خروج از بحران
تکنیکهای شروع مهندسی برند
تکنیکهای مشاهده سازمان و بازار در جهت برندینگ و طراحی سازمان
کارگاه کوه تفریح جهت آموزش تکنولوژی PEPI
راهکارهای اجرای پروژههای سازمانی در بحران
روشهای دریافت بازخور از سازمان و کنترل سیستم
نقش رهبران و مدیران الهامبخش سازمانها در برندینگ