توسعه اهداف ارتباطی و الگوهای فروش و ارتباط آن با دیگر الگوها

توسعه اهداف ارتباطی و الگوهای فروش و ارتباط آن با دیگر الگوها

توسط گروه مدیران پریمیوم

فرآیندهایی سیستماتیک در جهت توسعه اهداف ارتباطی و الگوهای فروش

مدل های فروش چه صرفا مبادلات بازرگانی و چه مبادلات اشتراکی دائما در حال رشد و تغییر است.

 

راهکار بهره جستن از شبکه های فروش متعدد —> توسعه اهداف ارتباطی  :

معمولا یک مجموعه جهت ارضای نیاز مشتریان به شکل مطلوب و مدیریت فرآیندهای فروش از این روش استفاده می کند.

 

راهکار بازاریابی :

توجه داشته باشید که یک راهکار با طراحی مناسب می تواند بسیار موثر باشد

 

راهکار بازاریابی مناسب متشکل از 5 بخش زیر است:

  1. قلمرو
  2. اهداف کلی و اهداف عملیاتی
  3. تخصیص منابع
  4. شناخت مزیت رقابتی
  5. هم افزایی

شایان ذکر است چون راهبردهای سازمانی باید هماهنگ باشند، می شود بیان کرد که راهکار فروش از راهکار بازاریابی تاثیر می پذیرد.

 

توسعه اهداف ارتباطی بحث گسترده ای است که سعی می کنیم به صورت متن های کوتاه بیش تر به آن بپردازیم

از مقالات قبلی ما نیز بازدید کنید

19 Comments

  1. سلام
    ممنون از محتوای خوبی که منتشر میکنید.

    ما به همراه یک گروه از متخصصین
    حوزه وب گروه تلگرامی جامعه وبمستران ایران را لانچ کردیم.

    با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید
    خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی باهم داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *