تماس با ما

تماس با ما

توسط گروه مدیران پریمیوم

اطلاعات پذیرش

تلفن های تماس

۰۲۱۴۴۰۰۷۱۵۴
۰۹۱۲۰۸۱۵۱۵۳
۰۹۱۲۰۸۱۵۱۵۴
۰۹۱۲۰۸۱۵۱۵۵

ایمیل : rohani@kimiai.ir

نمایندگی ها

کانون یکتا – مشهد

نام مسئول : بهاره شادنایی

آدرس : مشهد . احمدآباد . خیابان محتشمی . محتشمی 3 . پلاک 5 . طبقه 2 . واحد4                                                                  .

تلفن : ۰۵۱۳۸۴۴۱۶۶۱

۰۹۱۵۵۰۶۸۷۶۸

.تحلیل گران صنعت – زنجان

نام مسئول : شیما علیزاده

آدرس : زنجان ، چهارراه سعدی ، جنب بانک مسکن مرکزی ، پلاک ۷۵ ، طبقه ۲

تلفن : ۰۲۴۳۳۳۶۵۲۵۶ – ۰۲۴۳۳۳۳۱۳۸۴

۰۹۱۰۴۸۳۴۰۳۴

شرکت نوین تجارت – کاشان

نام مسئول : زهراصحرایی

آدرس : کاشان، بلوار دانش، ساختمان بیمه کارافرین، طبقه٣، واحد١

تلفن : ۵۵۴١۴۴٨٨-٠٣١

٠٩١٢٩٠۵۶۴۴٨

خانه کیفیت ایرانیان – بندرعباس

نام مسئول : سید مهدی فخری

آدرس : بندرعباس ، خیابان دانشگاه ، نبش دانشگاه ۱۱ ، ساختمان ستاره خلیج فارس ، ورودی B ، طبقات ۱ و ۵

تلفن : ۰۷۶۳۳۶۸۵۲۹۰

۰۹۱۷۶۸۷۰۰۶۰

مجتمع آموزشی سجاد – بیرجند

نام مسئول : سید بهمن خلیل نژاد

آدرس : بیرجند، توحید ۶، پلاک ۲۰

تلفن : ۰۵۶۳۲۴۳۷۹۷۸ – ۰۵۶۳۲۴۳۵۷۳۲

۰۹۱۵۵۶۱۵۸۲۰ – ۰۹۱۲۴۰۶۹۸۸۶

دانش ادراک – یزد

نام مسئول : جلیل رادمهر

آدرس : استان یزد ، شهرستان اردکان ، میدان پانزده خرداد ، ساختمان ثامن ، طبقه ۳ ، واحد ۴

تلفن : ۰۳۵۳۲۲۲۷۵۷۵

۰۹۱۳۳۵۸۱۳۱۶ – ۰۹۱۲۰۸۸۱۳۱۶

مدرسه کسب و کار دوست خوب

نام مسئول : مهرداد بائیان

آدرس : گرگان، چاله باغ، نبش قدس یکم

تلفن : 32321070-٠17

٠٩١٢7779306

با ما در شبکه های اجتماعی باشید

  • Twitter
  • aparat
  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
  • LinkedIn
  • telegram

نام شما

ایمیل شما

شماره تماس

پیام شما

پرسش و پاسخ های متداول

آیا شما مشاوره کسب و کار و برندینگ انجام می دهید؟

بله، با توجه به مشاوره در مجموعه هایی همچون:

هیوندای، سوبارو، صنایع غذایی آوازه، فرش فرهی، آقای فرش، آیسا مبل، مدرسه کسب و کار ماهان، گروه حمل و نقل مهرگان کیش، حمل و نقل هوایی بانی مهرگان، حمل و نقل زمینی میرحسینی، شرکت فراگستر الکترونیک، سپاهان همراه، ثبت ویونا، فرش دستبافت احمدوند،BMW ، مرسدس بنز، آموزشگاه زبان سفیر، نایلون سپید، بازارهای مبل خلیج فارس، پاسارگاد، کاسپین، یک و یک، پنبه ریز،کانون تبلیغات یکتا، خانه کیفیت ایرانیان، موسسه کسب و کار دوست خوب، مؤسسه آموزشی ادراک دانش، مجتمع آموزشی سجاد، بازار سنگ پایتخت، دومینو، ایستکول، شرکت رنگ تهران اورانوس ، شرکت بتا فرآیند شیمی و ……………

برای مشاهده رزومه کامل نیما کیمیایی اینجا کلیک کنید

می توانیم در زمینه افزایش موفقیت سازمان و برندینگ مجموعه با استفاده از تیم مجرب و حرفه ای این امور را انجام دهیم که به طور معمول سرفصل اقدامات به شرح ذیل می باشد:

برای آشنایی با سرفصل اقدامات کلینیک مشاورین کسب و کار پریمیوم اینجا کلیک کنید

آیا شما به صورت خصوصی آموزش و مشاوره انجام می دهید؟

بله، البته با توجه به محدودیت های زمانی نیاز است حداقل از ۸ ماه قبل با جناب آقای روحانی، مسئول هماهنگی و برنامه ریزی مجموعه، هماهنگی های لازم را صورت دهید.

برای برقراری ارتباط با واحد برنامه ریزی اینجا کلیک کنید

چگونه می توانم از برنامه های آموزشی و سمینارها و کارگاه های استاد کیمیایی آگاه شوم؟

احتراما اطلاعات مربوط به کارگاه ها و سمینارهای عمومی در اینستاگرام، تلگرام، لینکداین، فیس بوک و قسمت تقویم پریمیوم در سایت اطلاع رسانی می گردد.

برای مشاهده تقویم پریمیوم اینجا کلیک کنید

کلینیک مشاوره کسب و کار پریمیوم چه اقداماتی را انجام می دهد؟

گروه کسب و کار پریمیوم با استفاده از کادر مجرب و آموزش دیده اقدام به عارضه یابی از طریق انجام فرآیندهای میستری شاپینگ کرده و بعد از انجام فرآیندهایی که در قسمت کلینیک مشاوره کسب و کار پریمیوم آمده است، اقدام به ارائه راهکارهای عملیاتی جهت ارتقا فرآیندهای فروش، برندینگ و کسب و کار سازمان ها می نماید.

ضمنا آموزش های ذیل نیز می تواند توسط کلینیک در سازمان ها اجرایی گردد:

مذاکرات تخصصی، زبان بدن تخصصی، بازاریابی و فروش هیپنوتیزمی، زنجیره تعالی سازمان بر اساس روشpepi، مهندسی بهبود و توسعه فردی، 0 تا ۱۰۰موفقیت سازمان، برندینگ بر اساس روش premium، سخنرانی تخصصی، مهندسی فروش، مذاکرات تیتری،گام اول کارآفرینی بر اساس دیوار چین، وقتی مشتری با چماق می آید، چگونه شوق و لذت خرید را در مشتریان افزایش دهیم، برندینگ و تبلیغات هدفمند، روشن کردن DNAمذاکرات، مذاکرات سیاه، رهبری در بازار ، تفکراستراتژیک، تکنیکهای بیان و پرزنتیشن،تیم ورک(کارگروهی)،خلاقیت، مذکرات تجاری و فروش، طراحی استراتژی سازمانی در شرائط نامتعارف، تکنیک های قدرت بیان و پرزنت موفق، خلاقیت در مدیریت و بازی های مدیریتی، برندینگ و مهندسی فروش، رهبری در برندینگ و فروش بر اساس pepi،١٣ مرحله طلائی جهت رهبری بازار و …

از کجا متوجه شوم که نتایج مشاوره گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم مطلوب بوده است؟

با انجام تحقیقات در مورد برندهایی که گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم در آن ها فعالیت مشاوره ای و آموزشی داشته است.

به عنوان مثال می توان به نتایج مطلوب مشاوره در سازمان های ذیل به طور خلاصه اشاره کرد:

۱- ایجاد گروه GTO در شرکت فراگستر الکترونیک که باعث تحول چشمگیر در موفقیت فروش و ارتقاء نمایندگی ها شده است.

۲- ایجاد واحد تخصصی بازرگانی و فروش در گروه حمل و نقل مهرگان که باعث ترقی هلدینگ با ۵ زیر مجموعه جدید شده است.

۳- برگزاری آموزش های تخصصی خودرویی در شرکت هیوندای به مدت ۵ سال

۴- تحول پروژه طلوع طلایی رازی در برند بیمه رازی

۵- مشاوره جهت کمپین تبلیغاتی و ارتقاء نمایندگی های صنایع غذایی آوازه

۶- مشاوره، برگزاری برنامه و ارتقاء نمایندگی های برند رنگ اورانوس

۷- انجام مشاوره تخصصی مجموعه های بزرگ مبلمان و دکوراسیون داخلی همچون کاسپین، خلیج فارس و پاسارگاد

۸- مشاوره در راستای ارتقاء برندینگ و انجام امور ۵s آیسا مبل

۹- مشاوره در راستای Launch محصول ۷star شرکت پنبه ریز در کنار آقای وطن دوست

۱۰- آموزش تخصصی و مشاوره سازمانی در شرکت سیف خودرو، نمایندگی سوبارو ژاپن در ایران

۱۱- انجام آموزش تخصصی جهت پرسنل فروش مجموعه زبان سفیر که باعث تدوین استانداردهای اجرایی فروش و تولید اخبار بازار شده است.

۱۲- آموزش های تخصصی در شرکت پخش کیلا که موجب تقویت نمایندگی های این مجموعه گردیده.

۱۳- مشاوره کسب و کار و برندینگ و فروش در مؤسسه حقوقی ویونا، که موجب تحولات درآمدی مناسب از طریق خلق مشتریانی وفادار، گردیده است.

۱۴- انجام آموزش و تدوین استانداردهای لازم جهت Launch محصولات جدید دومینو و ارتقاء گروه سمپلینگ دومینو در کنار آقایان پایدار و خرّم در تهران و شیراز

۱۵- انجام استانداردسازی کلیه تیم فروش فرش فرهی و انجام مشاوره تخصصی در زمینه ارتقاء برندینگ و عارضه یابی فرش فرهی از سال ۸۸

۱۶- استانداردسازی و آموزش تخصصی فروش فرش و مشاوره فروش در مجموعه آقای فرش از بدو تولد این برند

۱۷- انجام آموزش سالانه خدمات پس از فروش در مجموعه بهمن خودرو در هتل المپیک

۱۸- انجام استانداردسازی و آموزش خودروی (MVM (E5 و برنامه های تیم سازی در مجموعه مدیران خودرو

۱۹- آموزش های مدیریتی و استانداردسازی فرآیندهای فروش در برند ۱&1 در کنار آقایان بهنام و فهندیش

۲۰- استانداردسازی شکایات مشتری و آموزش های فروش در برند کاله و بانی چاو در کنار جناب آقای رشیدی

۲۱- برنامه ریزی در راستای حضور در نمایشگاه ها و همایش های بین المللی مانند نمایشگاه ساختمان و امور وابسته در مسکو به همراه برند امرتات و جناب پوررضاییان

۲۲- انجام عارضه یابی و میستری شاپینگ در شرکت پرشیا خودرو با برند BMW در سال ۹۴

۲۳- انجام عارضه یابی و میستری شاپینگ در شرکت ستاره ایران با برند Mercedes Benz در سال ۸۹ در کنار جناب آقای اشتراس